03. Dienstverlening

Wat hebben we bereikt en wat hebben we daarvoor gedaan?

Speerpunten

Acties

Realisatie

1

Inwoners zijn tevreden over de kwaliteit van onze dienstverlening.

1.1

Meten klantgerichtheid en bereikbaarheid, nulmeting uitvoeren

Deze meting is uitgesteld naar 2025.

1.2

Invoering decentraal klant-contact-systeem, werkend voor minimaal 5 grootste vakgroepen

Dit is nog niet gerealiseerd.

2

Verbeteren {digitale) Toegankelijkheid

2.1

Toegankelijkheidsverklaring voor alle gemeentelijke websites

Er is een schrijfwijze ontwikkeld, samen met communicatieadvies. Deze helpt bij het schrijven van teksten in heldere, actieve en begrijpelijke taal. Er is een dashboard gevuld met alle apps en websites waar de gemeente als opdrachtgever verantwoordelijkheid voor is.

2.2

Geen 'Status E-geen verklaring' op Dashboard Digi-Toegankelijk

Het Dashboard is bijgewerkt en er staan geen 'Status E-geen verklaringen' beoordelingen op.

3

Wij versterken de samenleving vanuit onze netwerkgedachte

2.1

Realiseren inlooppunten in 5 dorpen

Gerealiseerd.

Verbonden partijen in dit programma

Deze pagina is gebouwd op 07/16/2025 15:45:29 met de export van 07/16/2025 15:42:26